Dagelijkse Würst in Leuven

“De Würst van Jeroen Meus is mijn eerste keus!”, klinkt (en leest) ongelooflijk fout. Maar deze haute dogs zijn een must om deze zomer (en alle komende seizoenen en jaren) te proeven.

Mijn eerste kennismaking met deze ‘hete hond’ – woow, flauwe vertaling – was op Rock Werchter. Wat heb ik daar ontzettend veel geluk gehad om de laatste Sauerkraut te bemachtigen. En op dat moment kon het me een worst wezen dat de rij achter mij eraan was voor de moeite.
’t Was verdomme Street Food, met de grote S en de nog grotere kapitaalletter F, naar mijn hart!

Würst op Rock Werchter Würst, Sauerkraut Würst in Leuven Würst, Soulfull MemphisDie Leuvenaars mogen hun pollekes kussen met een hotdogrestaurant in hun stad! Ik zou er elke dag van de week – met Jeanne de Kotmadam als dat zou kunnen – een lekker worstje komen smullen én limonade/ijsthee met kannen komen leegzuipen.

Mijn favoriete hotdog so far? Memphis Soul, f*cking delicious!
Elvis Presley zou er zich vet in eten en al heupwiegend er een liedje over zingen!

With (würst)love,
Lady Lekker

Een gedachte over “Dagelijkse Würst in Leuven

Geef een reactie

