Elke dag havermout met Baerbar

BaerbarWie ’s morgens snel & gezond wil ontbijten kan maar beter kennismaken met Baerbar (en voor de ‘nee-ik-wil-nog-10-minuten-blijven-liggen-snoozers’ is dat een echte aanrader). Baerbar produceert instant gluten-, lactose- en suikervrije havermoutpap. Klinkt misschien wel wat saai, maar de mooie cups en de 5 verschillende toppings maken er een ontzettend mooi ontbijtmerk van!

Natuurlijk voelde ik de drang om die hipsterachtige havermoutpotjes online te bestellen. Omwille van logistieke redenen ben je wel verplicht om per 6 stuks aan te kopen. Eerlijk is eerlijk: het is niet goedkoop, want je betaalt per potje €3,50 (of €4 voor de variant met banaan en cacao) en daar komen ook nog eens leveringskosten bij. Maar wie mooi & gezond wil zijn, moet maar investeren in deze wonderpotjes. 

En toen kwam de testweek: van maandag tot vrijdag een havermoutpapje als ontbijt. Mijn mening? Not bad, not great. Ik vond het net wat te flauw smaken en was toch wel teleurgesteld in de smaak met banaan & cacao. Maar  het groene bekertje met appel & kaneel blew me away!  Ik geef een 6,5/10 voor deze ‘havermout-met-een-smaakje’-ervaring.  
Baerbar Superfood Baerbar rode vruchtenbaerbar banaan en cacao Barbare appel en kaneel Baerbar noten

Breng wat water aan de kook en voeg net zoveel water toe aan de cup als jij graag je havermout eet. In mijn geval mag dat een redelijk stevige consistentie hebben 🙂
Bij je bestelling krijg je een leuk krantje met alle voordelen van havermout opgesomd (en dat zijn er meer dan ik had gedacht) en bij iedere cup een plooibaar lepeltje.

Zou ik het opnieuw bestellen? Ja, …

  • omdat het handig is voor on the go (naar school of naar je werk).
  • omdat zo’n potje je honger tot ver na klokslag 12u stilt.
  • omdat het a healthy choice is.
  • omdat de groene, blauwe en oranje variant mijn top 3 vormen.

With (food)love,
Lady Lekker

Geef een reactie

