Propercorn Sweet & Salty

heaven in a bDit is de derde en finale review van mijn ‘heaven in a box’-reeks, met in de hoofdrol: Propercorn Sweet & Salty! Laat ik één ding duidelijk stellen: ze hebben er bij Zoet een trouwe klant bij. Ik meen het. Echt. For real.

Propercorn kent zijn oorsprong in Engeland en is beschikbaar in vijf verschillende (niet-traditionele) smaken. Deze popcorn bevat weinig calorieën en is gluten- en tarwevrij.  Ik koos voor Sweet & Salty. Waarom? In de eerste plaats omdat ik dit een veilige keuze vond tegenover de andere smaakjes zoals bijvoorbeeld ‘zure room en bieslook’ – misschien iets voor de durvers? Ten tweede, zoet en zout zijn elkaars uitersten. Door deze smaken te combineren hoef je niet meer te kiezen 😉 Two flavours for the price of one! Zo’n zakje popcorn (90g) kost €2,10. Bestellen maar!

Propercorn alle smaken

Anyway, ik was eigenlijk een beetje verrast door de sterkepropercorn en new girl aanwezigheid van het zout. Ik had namelijk het omgekeerde verwacht. Desondanks toch wel zeer smakelijk en het is eens iets anders! Nog een beetje meer suiker en dan geef ik met plezier een 10/10. Ik heb de popcorn uitgetest bij de eerste aflevering van New girl.

 I was going for like a hot farmer’s daughter kind of thing, like, oh, I’m gonna go milk my cows.

Ik denk dat ik een nieuwe beste vriendin heb gevonden in een serie.
Jess, ‘she lives on a sparkly rainbow and drives a unicorn around and just sings all the time’-vriendin. Ik herken mezelf er stiekem al een beetje in!  

With (food)love,
Lady Lekker

3 gedachtes over “Propercorn Sweet & Salty

Geef een reactie

