RAWBITE-repen

Het gezonde alternatief voor candybars zijn de Rawbite-repen.
RAWBITE klinkt very cool and super organic. Als je het vertaalt dan krijg je dit: ‘rauwe beet’. Sounds creepy, maar het is dan ook van Deense makelij! In die Scandinavische contreien zijn ze superieur in alles wat met thrillers te maken heeft… 😉
Rawbites zijn repen gemaakt uit fruit en noten. Ze bevatten alleen maar natuurlijke suikers en daarenboven zijn ze nog eens gluten- en zuivelvrij.

Rawbite coconutRAWBITE Coconut – dadels, cashewnoten, kokosnoot, amandelen en virgin kokosolie.Rawbite raw cacao

RAWBITE Raw Cacao – dadels, cashewnoten, cacao en amandelen.

 

Beide repen zijn verrassend: niet alleen qua smaak, maar ook het feit dat de repen helemaal niet droog zijn. Tijdens het studeren at ik een halve reep op en kreeg ik genoeg energie om verder te doen. De reep met cacao is redelijk bitter, maar dat vind ik absoluut geen minpunt! Het is eigenlijk een ideale snack voor onderweg, maar check toch even of er niets tussen je tanden is blijven steken (in mijn geval: een kokosschilfer). De Rawbite met kokosnoot is op dit moment mijn persoonlijke favoriet. Dat kan nog veranderen, want ik heb een nieuwe lading besteld bij Zoet. In totaal zijn er zeven verschillende repen (klik hier als je ze allemaal wil ontdekken). Ik raad iedereen aan om het eens te proberen. Je betaalt €1,95 per stuk, maar het is zijn geld meer dan waard.

Voila, dit was review nummer 2 van mijn Zoet-verhaal…

With (food)love,
Lady Lekker 

Geef een reactie

