Dreamy Chocolate Hippos

Onlangs kocht ik tijdens een blokpauze een doos vol lekkers bij Zoet, een snoepwinkeltje in Mechelen met een handige webshop. The next day stond ‘de facteur’ al met mijn ‘heaven in a box’-pakketje aan de deur. Deze blogpost is eigenlijk review nummer 1. De komende weken mogen jullie nog een paar posts met reviews verwachten!

“Dreamy Chocolate Hippos” – Dark Chocolates, FLEUR DE SEL CARAMEL
Schattig3: een schattige productnaam, een schattige verpakking en een schattige praline! Maar vooral KEI-LEKKER. Ik ben sowieso al fan van pralines met lopende karamel en fleur de sel, maar deze zijn echt een genot voor je smaakpapillen. Ze zijn niet gierig geweest met de karamelvulling, hal-le-lu-jah! En met dat zout, ja,… prachtige combinatie. Helaas zitten er maar drie pralines in een doosje en ben ik zo lief geweest om ze te delen met mijn twee verwekkers. Ik denk dat ik volgende keer meteen een doos of twintig koop.

“Dreamy Chocolate Hippos” – Milk Chocolates, HONEY ALMOND
Lekker knapperig, maar voor mij mocht de honing toch nog wat meer doorsmaken. Ik wist wel 100% zeker dat mijn geliefde zus deze zoete melkchocolade praline zou appreciëren and I was right! Opnieuw, really cute, maar mijn favoriet blijft toch fleur de sel caramel.

“Dreamy Chocolate Hippos” – Dark Chocolates, FLEUR DE SEL CARAMEL “Dreamy Chocolate Hippos” – Milk Chocolates, HONEY ALMOND

Je hebt deze schattige nijlpaardjes ook nog in de volgende smaken: Forest Berry Caramel en Almond & Pecan Praliné. Een doosje kost €3,45. Dat is niet goedkoop, maar een goede raad: koop het nu, want binnen een paar jaar wordt chocolade onbetaalbaar! HORROR. Enfin, dat zeggen ze toch op de televisie…

With (food)love,
Lady Lekker

3 gedachtes over “Dreamy Chocolate Hippos

Geef een reactie

