‘Welkom Thuis’-muffins

Ziekenhuizen zijn niet bepaald the place to be, maar de afgelopen week heb ik er wel een aantal uren versleten. December heeft zijn start niet gemist met slecht nieuws. Zonder in detail te treden: ik ben blij dat mijn moederken terug thuis is.

Om haar terug thuis te verwelkomen dacht ikMix-voor-American-Muffins-1kg_425x339 spontaan aan muffins bakken. Ik heb thuis (bijna altijd) standaard een AVEVE-mix in de kast staan. Natuurlijk pimp ik mijn muffins naar eigen smaak en goesting. Where would the fun and excitement be als dat niet zo was?

 

Dit zijn de 3 extra ingrediënten die een wereld van verschil (s)maken:

  • welkom thuis-muffinwalnoten
  • pure chocolaatjes
  • once again, kaneel

Tip: voeg een extra theelepeltje bakpoeder toe! It ‘puffs’ up your muffins 🙂

Welkom Thuis-muffins

Mopje, flauw mopje. Maar grappig genoeg voor mij!

Muffin jokeWith (food)love,
Lady Lekker

Geef een reactie

